Ett experiment!

När jag vaknade idag var jag allt annat än pigg. Kroppen var som om den var bedövad. Så är det tyvärr ganska ofta men det var länge sedan sist. Trodde att kanske min träning skulle hålla det borta. Men inte då.

Trots det så tog jag mig ut i kväll och sprang enligt mitt schema. Tänkte att om jag inte orkar springa så kan jag i alla fall cykla och gå.

Tog cykeln till skogen och började gå. 13 minuters uppvärmning. Sedan var det 4 minuters löpning, 3 minuters gång och slutligen 3 minuters löpning.

Jag klarade det!!!! Hoppas nu bara att det inte kommer ett bakslag i morgon och gör mig ännu sämre än idag. Det är första gången jag trotsar kroppen och ger mig ut och motionerar även om kroppen säger att jag inte borde.

Kommentera

