Gott Nytt År!

Idag är första dagen på resten av ditt liv. Ja, och första dagen på det nya året. 2014 vad kommer att hända detta år?

Förhoppningsvis kommer jag att mera regelbundet blogga om mina akitviteter, löpning och dans. Ja, i år ska det bli satsning på dansen också. Vi har som mål att träna regelbundet och att göra någon tävling i B35+B.

Idag har både jag och Speedy varit ute på löprunda. Min blev ett intervallpass på 3 min snabb, 3 min långsam * 5 enligt Runkeepers ”Running 4 Fat Loss”. Det var gång 13 av 28 så jag har gjort lite olika redan som jag inte skrivit om. Men dagens runda utgick från hästängen i Fulltoftaskogen och blev 3,88 km på 35,19 min.Mitt snabbaste snabbpass gick på 6,36 och det långsammaste på 8,25. De långsamma passen gick jag och snabbast var 9,21 och långsamt gick 10,44.

Kommentera

