Det är visst rent omöjligt!

Jag tror jag blir tokig. När man väl har bestämt sig för att satsa lite mer så blir man dålig. Nu har jag fått problem med ”övergångsåldern”???

Vet inte om det är det eller om det är något annat men när man har mens i två veckor åt gången och sedan blödningen är mer brun än röd så blir man lite orolig. Har varit hos gynekolog och det finns inget som tyder på något annat än symptom på övergång. Nu ska jag äta medicin så att jag får en ordentlig blödning som kanske sedan gör att jag återgår till normal cykel. Om inte får man gå vidare med andra undersökningar. Det tråkiga är att jag sedan undersökningen har haft menssmärtor, utan att ha mens och känt mig ruggig och trött. Ingenting är roligt, inte dans, inte löpning, inte handarbete, ingenting. Känner mest för att lägga mig i sängen och bli där tills det har rättat till sig.

Kommentera

