Nä, nu börjar jag bli rastlös

Det är jobbigt att inte kunna sitta någon längre stund. Det blir i princip bara när jag äter. Idag orkade jag inte jobba. Det var hopplös fibrokänsla i benen. De orkade inte gå eller stå och på jobb kan jag ju knappt ligga. Så när jag ätit frukost gick jag och la mig igen och sov till halv elva när gubben kom in och satte på kaffet.
Men att ligga, stå och gå blir rätt tröttsamt och jag kan inte göra så mycket kreativt. Det blir ljudbok och rundor på pinterest (så man blir sugen på att görs nåt) och så får man väl titta på en film.
TENS hjälper mot smärtorna och jag har inga problem att gå promenader, om det nu inte varit för fibron.

Kommentera

