Ryggen är bättre.

Vaknat två mornar nu och inte haft ont i ryggen, känns skönt. Fast idag bjorde en ofrivilligt lång bilresa att det började kännas igen. Vi skulle till Malmä för att köpa en spegel. Väl där visade det sig att de flesta viadukter var översvämmade och det gick knappt att komma fram pga bilköer och avspärrade vägar. Vi snirklade oss ut igen och körde hem. Därför blev det 2 timmar i sträck i bilen istället för 2*40 min.
Magen fortsätter att bråka och jag är fortsatt orolig. Fick lämnatmitt önskemål om att få en återbudstid om möjlighet finns så jag får hoppas på det. Fortsätter nu att mäta magen varje kväll för att veta om den ökar eller minskar i omfång.
Viktminsningen hoppas jag går neråt. Har haft en positiv ‘mättande dag’ vecka så vågen ska förhoppningsvis visa minus på tisdag. Missar viktväktqrna men får väga mig hemma. På tisdagkväll ska jag med en vän på reumatikernas möte i Eslöv. Vi har lite planer att starta en grupp i Hörby för smärtdrabbade.

Kommentera

