Idag ringde det

Capiokliniken hade fått ett återbud så jag ska dit denna veckan istället, på torsdag. Blir alltså en veckas kortare väntetid. Känns skönt men samtidigt nervöst. Kortare tid innan jag får veta vad det är som håller på i min mage.
Var på jobbet idag men kände mig snurrig och matt. Men det blev trots det en ‘normal’ arbetsdag. Ingen runda med hundarna dock när jag kom hem. Promenaden hem tog alla åtestående krafter. Är konstant illamående men vill äta, när jag äter blir jag snabbt mätt och då blir det inte så mycket enegi tillfört.
Tankarna snurrar i huvudet och jag har svårt för att koncentrera mig. Läser mycket på nätet och det hjälper väl till lite. Men samtidigt vill jag förbereda mig på vad som kan hända. Hellre vara beredd på det värsta och bli lättad än tvärtom.

Kommentera

