Nöjd? Javisst!

image

Ett av de plagg jag sydde i julas fick äntligen användas. När jag sytt klart klänningen så satt den så tajt över armarna att jag knappt fick på den. Men nu några kilo lättare så gick den på. Är så nöjd med resultatet. Hittade tyget på Stoff o Stil och gillade färgerna och rutmönster som är långt ifrån symmetriskt. Men med lite klurande vid tillklippningen så blev det ganska bra, eller hur?

image

De andra plaggen jag sydde kommer att visas  så småningom. Detsamma gäller babykläderna jag syr och har sytt. Vill bara att mottagaren ska ha det på sig när jag fotar.

One thought on “Nöjd? Javisst!

Kommentera

