Söta Bell

image

Fotomodell Bell i klänning jag sytt. Tyget från Znok Design och mönster från Ottobre.
Fick några timmar med mina goa fd kollegor Emelie (Bells mamma) och Lina. Nästan ett år sedan vi träffades men det kändes som igår och vi fick snabbt uppdaterat varandra om livet och våra familjer. Som ju utökats för  en av oss. De här två tjejerna är som mina lillasystrar och bästa vänninor. Även om vi inte kan träffas så ofta så vet vi var vi har varandra. Precis som jag har det med min riktiga storasyster. Det är ett privilegium.
Ha en go helg, det ska jag ha.

Kommentera

