Helgens resultat!

image

En ”stor” väska (rymmer  en pärm) med blixtlåsficka och mindre öppen ficka  till mobilen. Den blev större än jag tänkt mig men jag ville prova mönstret innan jag ändrade storleken. Men man har ju alltid nytta av en väska 😉
Idag  har jag även varit  ute och sprungit. På tisdag ska jag  och mannen börja på ”Runacademy” i Malmö. Jag för att få in rätt teknik och inte skada mig i onödan och mannen för att få motivation till att springa och hitta tillbaka till glädjen.

Kommentera

