Fortsättning på Våga Vägra Svart!

Jaha, nu var jag nystajlad och fin. Men uppmaningen att inte bära svart pågick ju fortfarande så jag klädde mig i sommarkläder de sista dagarna också. Försökte dessutom att följa min nya moderna vintage look.

Det blir inte 21 bilder här men jag har på något sätt lyckats radera några från telefonen. Det finns definitivt 21 på Instagram.

Detta var sommarversionen av Våga Vägra Svart. Jag tänkte ta en 21 dagars dust till i höstmörkret, jag har lite mer svart att bära under vintern så det kan vara en bra utmaning att undvika de plaggen under tre veckor. Jag har faktiskt inte burit svart mer än ett fåtal gånger sedan jag slutade första rundan. Det är mina svarta träningstajts och en T-shirt med tryck som har kommit på. Och så den här klänningen som är en favorit av det senaste sydda, men den är ju mer än svart eller hur?

Klännning av tyg som var rea på Stof & Stil. Och så Ronja.
Klännning av tyg som var rea på Stof & Stil. Och så Ronja.
Kommentera

