Snö och solsken

image

Allt blir så mycket lättare när solen skiner. Och snö på marken är  också rätt härligt  Att man sen har möjlighet att gå ut i naturen med Ronja gör ju att man blir riktigt glad. Men, anledningen till att jag har möjlighet att gå ut är att jag har inflammation i slemsäck i axeln samt att jag fått tennisarmbåge och det är inget roligt alls. Så jag kan inte jobba mer än någon timme på förmiddagen. Sen måste jag vila armen från datorn. Detta skriver jag på telefonen med vänster hand. Blir inte mycket mer bloggat nu.

Kommentera

