150 minuters träning per vecka

Jag hoppade på en utmaning via Facebook innan nyår.
Att aktivera sig minst 150 minuter i veckan. 💃
Aktivitet som gör en lite svettig och ökar pulsen. Det bör ju inte vara så svårt eller hur? Och när man har ett träningsprogram att följa med ungefär 3 pass i veckan med löpning och💪pass så ska det inte heller vara det. Lite förkylning :twisted:och kallt ❄väder gör dock det lite svårare.  Men det har trots allt blivit lite.
Denna vecka startade Friskis sina pass och vi har bestämt oss för att prova. Jag ska gå på Fuego🌅 och Flex. Och de två passen är på samma dag så i tisdags blev det 120 minuter plus 40 minuter 🐕promenad. Och idag blev det 50 minuters 🌳promenad.  Tillsammans med några fler promenader så har jag denna vecka fått ihop 290 minuter trots väder, förkylning och bråkande 💪. Jag är stolt över att jag klarat det. Förra veckan blev det 235 minuter och veckan med nyårshelgen fick jag ihop 310 minuter.
Eftersom jag loggat ut från Facebook kommer jag att rapportera här istället.
Inga bilder idag men vissa ord fick bli 🔣 istället.

Kommentera

