Sjukskriven tack o lov.

Axel- och armbågsproblemet har utökats med fler inflammation punkter och nu är jag sjukskriven. Får se hur länge. I dag är jag dock glad för det eftersom magsjuka i natt ändå gjort mig sängliggande.
Stötvågsbehandlingen i tisdags var en pina men jag hoppas den kommer att göra nytta så jag ska stå ut. Dataförbud en vecka till att börja med sen får vi se. Jag använder telefonen och vänster hand för bloggande.
När krafterna efter magsjukan kommer tillbaka får jag hoppas att jag orkar motionera lite. Tills dess njuter jag av Downton Abbey.

image

Den här damen är den största  behållningen förutom kostymerna.

Kommentera

