Invigning

Igår införskaffade jag nya träningskläder från Skins och idag var det dags att inviga dem.

image

Sköna var de och dagens runda var vårlik med solsken och 8 graders värme.

Besök hos kiropraktor
Gårdagen innehöll också röntgen av axel och ett första besök hos kiropraktorn. Han undersökte mig och tyckte jag var riktigt spänd i nacke och axlar. Jo men visst är jag det. Radialisnerven kan vara orsaken till att jag har ont i armen. Mycket tydde på det. Lite knäckande i bröstrygg och nacke och nytt besök inbokat på fredag. Fortsättning följer alltså.

Ett infall som satt myror i arbete
Jag gick in på platsbanken och kollade  vad det fanns för lediga jobb i mellanskåne. Nu jobbar hjärnkontoret på högtryck.

Kommentera

