En vecka med positiv inverkan.

Det har blivit tre löppass och en längre promenad den här veckan. Nöjd med det? Ja, absolut. Skinsdressen är så skön. Man varken svettas eller fryser och någon träningsvärk har jag inte heller känt av.

image

Vad händer med armen?
Det känns lite bättre överlag men jag har fortfarande svårt att göra saker någon längre stund. Det här inlägget till exempel görs i omgångar.
Besök nr 2 hos kiropraktorn gick bra. En del av den brännande smärtan på underarmen har minskat och en ny brännande smärta har tilltagit i armbågen. Kan vara tecken på att nerven är involverad.  Lite mer rörlig i nacken så det var positivt.

Helgen har varit något annorlunda!
Den har jag tillbringat på Sjöbo Gästgiveri och lärt mig det mesta om hur man sköter ett sekretariat under en danstävling. Nu känner jag mig redo att styra nästa Lundasnurr.

image

Kommentera

