Vintage Pledge 2016

Som ni ser längre ner till höger i menyn så har jag en ny bild. Jag har antagit utmaningen att sy från ett Vintage mönster i sommar. Det är bloggare från bl.a. A stitching Odyssey som uppmanar att sy nytt av gamla mönster. Jag har några jag köpt, ja de är egentligen reproduktioner, som jag vill sy och om jag nu har lovat att göra det så ska jag göra det också. Här är en bild med de mönster jag har:

I entered the Vintage Pledge started by A Stitching Odyssey  and Kestrel Makes and I’ve made my pledge to sew my first vintage/repro pattern this summer. Here are the ones I have today, I just have to choose one…

20160608_143856.jpg
I och med att jag gått med i en engelsk utmaning får jag väl skriva lite engelsk text så att de förstår som hittar hit.

Kommentera

