Kort men ändå långt.

Det har inte blivit så mycket bloggande under min sjukskrivning.
Jag har haft svårt för att skriva lite, vill gärna skriva mycket under tiden jag skriver.
Nu har jag hittat en app där jag kan prata in texten. Så nu kan det bli långa inlägg även om jag inte kan skriva själv. Det känns jättebra. Vet bara inte hur jag ska få in skiljetecken. Om jag skriver en punkt med tangentbordet blev det inte någon punkt kvar när jag börjar prata.
Men att redigera texten, lägga till punkt och stor bokstav är inte så jobbigt att göra med vänster hand.

Detta inlägg har jag gjort med hjälp av rösten och det har varit lite svårt att få till men lyckas ändå ganska bra. När jag är färdig kopierar jag och klistrar in i WordPress. En del stavfel får man rätta till innan man kan gå vidare.

Nu ser jag fram emot att göra långa inlägg och berätta för er om vad jag hittar på.

Kommentera

