Klänning nr 2 ur ”Gerties Ultimate Dress Book”

Jag har upptäckt ett blogginlägg som inte blivit inlagt. Jag skrev här att mitt nästa projekt ur boken skulle bli detta:

Den bild jag tagit när jag bar klänningen är inte den bästa och jag vill gärna lägga in andra bilder tagna utomhus, men sommaren är inte den bästa just nu. Det regnar och är molnigt och blåsigt så inspirationen infinner sig inte. Jag har dock använt klänningen ett antal gånger och jag trivs jättebra i den.

Färgerna är inte bra här så jag lovar att jag ska ordna ny bild snarast.

Kommentera

