Små små steg…

Deprimerad och trött på det mesta

har jag varit den senaste tiden. Sjukskrivning har blivit arbetslöset och smärtan i axeln har förändrats. 

Men nu börjar jag hitta tillbaka till livet igen. Har börjat söka jobb och ska gå på aktivitet via arbetsförmedlingen för att kartlägga mina kompetenser och annat. Jag ska försöka hitta en arbetsprövning för att pröva hur mycket och med vad jag kan arbeta. Och jag har lite sömnad och handarbete på gång. Bla tröja i mohairgarn som bilden ovan visar.

Förhoppningsvis kommer jag också att under de kommande veckorna ändra mitt syrum. Planeringen pågår för att flytta allt syrelaterat från vävstugan i garaget till ovanvåningen inne i huset. Lager av tyg ska vara kvar och allt vävrelaterat också. Ska försöka dokumentera med bilder och sedan göra några inlägg här.

Kramizz på er 

Kerstin

3 thoughts on “Små små steg…

Kommentera

