När motivet uppenbarar sig!

Ibland får man bara en bild i sikte.

Jag har varit intresserad av att fotografera i många år. Men det var länge sedan jag var ute och letade motiv och jag har ingen kamera för tillfället. Det blir mobilen som får agera de gånger jag vill fotografera. Mina egensydda kläder är det som varit motivet under den senare tiden men en dag var det bara ett motiv framför mig.

Det var hemma hos svärmor och vi satt och drack kaffe i vardagsrummet. Detta såg jag då på väggen:

20161029_163533

Jag tyckte om bilden och var tvungen att fotografera.

Mitt intresse för fotografering har vaknat igen och jag är sugen på att skaffa en kamera och ge mig ut och leta motiv igen. Det tål att tänkas på.

Kommentera

