Snart är det jul och nytt år!

Så härlig tid det är nu. De flesta man träffar är glada och ser fram emot jul och ledighet. Man får glada hälsningar och folk önskar en trevlig helg fast det bara är måndag.

Alla ljus som är tända i fönster och trädgårdar gör att den gråa, mörka och trista dagen känns lite lättare. Någon dag är det dessutom underbart väder och man kan fotografera.wp-1482141573376.jpg

Jag har haft en del olika saker för mig den senast tiden och jag kommer att avsluta året med att berätta lite om detta.

En sak i taget, jag har gjort en del framsteg med vad jag vill göra i framtiden, jobbmässigt och även rent generellt. Det kommer att bli en del att berätta om detta.

Det har blivit några nya klänningar sydda och jag har påbörjat en rock till äldste sonen. Kan bli några inlägg om detta innan nyår, om jag orkar och hinner. Men det finns fortfarande kläder jag inte bloggat om så jag ska försöka lägga upp lite bilder med dem också

.wp-1482141480136.jpg

Det som just nu är mest spännande är att jag har börjat med ”Bullet Journaling” och detta vill jag jättegärna berätta om. wp-1482141796122.jpg

Med tanke på att jag har flera olika projekt igång och dessa inte alltid hör ihop så tänker jag också på om jag på något sätt ska förändra bloggen och dela upp den på olika avsnitt. Ja, det blir lite att fundera på. Jag hoppas och tror att just Bullet Journal ska vara till stor hjälp när jag nu börjar jobba lite mer med bloggen och mig själv.

Återkommer snart med mer intressanta inlägg.

Kramizz

Kommentera

